Hírek
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete immár tizedik alkalommal hirdette meg a „Városmarketing Gyémántdíj, pályázatát. A Komáromi Városmarketing és Turisztikai Nonprofit Kft. Városmarketing Gyémántdíjat vehetett a 2024-ben rendezett sikeres Komáromi Jókai palacsinta rekordkísérletért.
(A budapesti díjátadó eseményen Radics Gábor, Tóth Anikó és Proczeller Tamás vette át az elismerést. Fotó: Viszló Balázs.)
A Magyar Marketing Szövetség március 5-i Digital Marketing Forum estjén rendezett díjátadón Radics Gábor, a Komáromi Városmarketing és Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója, Proczeller Tamás a Komáromi Tourinform Iroda vezetője vette át az elismerést.
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Városmarketing gyémántdíjakat”.
A Városmarketing Gyémántdíj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet.
Hatalmas megtiszteltetés, egyben pedig kiváló lehetőség is a Magyar Marketing Szövetség szakmai díja. Ez az elismerés közös munka eredménye, köszönet illeti Komárom Város Önkormányzatát a támogatásért, valamennyi kollégámat a lelkes hozzáállásért, valamint mindazon komáromi magánszemélyeket, vállalkozókat és civil szervezeteket, akik ötletekkel, javaslatokkal és aktív közreműködéssel segítik a munkánkat-fogalmazott a díj átvétele kapcsán Radics Gábor, a Komáromi Városmarketing és Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője.